مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 17:152021-01-18ورزشي

لیگ دسته سوم فوتبال | نماینده خراسان جنوبی مغلوب جویبار شد


در سومین هفته از مرحله نخست لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور تیم پیام بادامک قائنات در یک بازی خانگی نتیجه بازی را به مقاومت جویبار واگذار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، باشگاه فوتبال بادامک قاین که در سال 1398 تاسیس و فعالیت های خود را بصورت آکادمی و پرورش استعدادهای برتر خراسان جنوبی آغاز کرده است پس از کش و قوس های فراوان به عنوان تنها نماینده در لیگ دسته سوم کشور در فصل 1399-1400 حضور دارد.

تیمی که در آخرین ساعات مانده به نخستین رویارویی با حریفانش در این ماراتن ملی با بدقولی و فسخ قرارداد اسپانسر تهرانی اش مواجه شد عزم خود را جزم کرده تا با بهره گیری از نوجوانان 14 و 15 ساله بومی آن هم بدون هیچ گونه قرارداد مالی گام در این مسیر پر فراز و نشیب گذاشت تا بلکه متولیان فوتبال خراسان جنوبی به خود آیند و فکری اساسی در حوزه دیپلماسی ورزشی بنمایند.

در سومین هفته از لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور تیم پیام بادامک قائنات در زمین چمن طبیعی مجموعه ورزشی شهید دکتر امین زاده شهر قائن درحالی میزبان تیم مقاومت جویبار بود که همچون گذشته جای دست اندرکاران فوتبال خراسان جنوبی در این بازی خالی بود.

تنها نماینده خراسان جنوبی در این رویداد ورزش ملی برغم شایستگی های لازم و 90 دقیقه تلاش نتوانست از امتیاز میزبانی بهره ببرد و نتیجه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیگ دسته سوم فوتبال | نماینده خراسان جنوبی مغلوب جویبار شد

لیگ دسته سوم فوتبال | نماینده خراسان جنوبی مغلوب جویبار شد